JTX1000

Cari Kod Lagu

Rahim Maarof - Cinta Kristal (C minor)

Intro:

Cm G# G Cm
Sinar matamu bagai api menyambar Hanguskah engkau dan aku sama
Cm G# G Cm
Bara restu cintamu aku terpandang Oleh pancaran jernih cinta kristal

Fm Bb G Cm G G# Fm Bb G Cm
Kini aku terlontar ke dasar cintamu suci Kini aku mengenal akan kepastian
Cm G# Fm G
Agungnya cintamu Hangat membakar panas membara

Cm G# G Cm
Mentari cintaku ini jangan dipadamkan Jika terpadam fanalah harapan

Fm Bb G Cm G G# Fm Bb G Cm
Kasih tunjukkan aku murni cintamu kasih Biar aku ilhamkan akan kesucian

Cm G# Fm G
Kasih dan cintamu Terus memancar terus membara

Cm G# G Cm
Jangan padamkan mentari cinta Jangan padamkan demi cinta kristal

G# Fm G
Bawa ku pulang… Bawa ku pulang… Bawa ku pulang…… ooohhhh

End

No comments:

Post a Comment