JTX1000

Cari Kod Lagu

M.Nasir, Hattan, Jamal Abdillah - Kepadamu Kekasih

Intro:

Em
   KepadaMu Kekasih
       Am
Aku berserah

D                            G
  Kerana ku tahu Kau lebih mengerti

    Am               B7     Em   D   C
Apa yang terlukis di cermin wajahku ini
    Am                  B7
Apa yang tersirat di hati
        Em
Bersama amali

Em
   KepadaMu Kekasih
    Am
Aku bertanya

D                               G
  Apakah Kau akan menerimaku kembali
     Am               B7       Em      D      C
Atau harus menghitung lagi Segala jasa dan bakti
     Am                     B7
Atau harus mencampakku ke sisi
            Em
Tanpa harga diri

Am    
  Hanya padaMu Kekasih
        Em
Aku tinggalkan
Am                          Em
  Jawapan yang belum ku temukan
E                   Am
  Yang bakal aku nantikan
     C                      B7
Bila malam menjemputku lena beradu

Em
   KepadaMu Kekasih
    Am
Aku serahkan
D                     G
  Jiwa dan raga Jua segalanya
   Am             B7       Em   D    C
Apakah Kau akan menerima penyerahan ini
   Am                   B7
Apakah Kau akan menerimaku
              Em
Dalam keadaan begini

Solo Part : C   D~Em   C D~Em    X2

End

No comments:

Post a Comment