JTX1000

Cari Kod Lagu

Febians - Penantian

Intro:

C            F
Aku masih disini
          Dm       G
Bertemankan rindu dalam sepi
C              F
Aku yang setia menanti
        Dm             G
Menunggu jawapan yang belum pasti
        Am        Em
Akan ku temui bilakah
  F            G
Direstui nanti

C         F
Aku kian sendiri
    Dm       G  
Bertemankan bayangan diri
C              F
Aku yang masih lagi mencari
        D           G
Menatap gambaran lukisan hati
        Am       Em
Yang engkau beri tika mula
F        G        C
Aku kenali dulu

G                   C
Penantian suatu penyiksaan
      F            G      C
Dalam kebuntuan sebuah kesampaian
G             C
Diulit sepi yg mengcengkam
     F                G
Bagaikan rindu pungguk merindukan
C           Am
Bulan purnama
    F         G      C
Indahnya nun jauh disana

C             F
Cintaku beraja di hati
       Dm       G
Tiada istilah tandus lagi
C                 F
Hanya takdir yang akan merestui
       Dm        G
Pertemuan perpisahan ini

     Am         Em
Kita berdoa bersama
F             G    C
agar bertemu kita semula

End

3 comments: