JTX1000

Cari Kod Lagu

Flop Poppy - Sewaktu dulu (OST Cinta)

Verse:

D      A
  beri padaku
Bm           A
  sedikit waktu
G           D
  untuk aku mengenali
G         A
  isi hatimu

D             A
  yang selama ini
Bm      A    
  kuidamkan
G       D
  dikau impianku
G           A
  pernah bersua


Chorus:
     D
sewaktu
     G          D
bila berdua dahulu
    G            Bm
aku berjanji padamu
          A            G
tiada akanku abaikan kasih
            D    A
kau beri padaku

    Bm   A
aku terlupa
   Bm     A    G   A
sumpah setia

      D
kau tahu
    G              D
aku hanya insan biasa
      G             D
seringkali aku terlupa
     G               A    D
tapi tak kan ku abai kasihmu

     G      D
sewaktu dahulu
    G            Bm
aku berjanji padamu
           A            D
tiada akan ku abaikan kasih kau beri

End

No comments:

Post a Comment