JTX1000

Cari Kod Lagu

Gersang - Masih Aku Terasa

Intro
Am / G / F / G /
C / C / C / C /

Verse 1
Am        Em
Sejenak aku dikejutkan
Am           G
Bersama ombak cinta luka
   C           G
Perpisahan melanda kita
   F            G
Hanya kerna peristiwa itu

Verse 2
Am            Em
Kiranya takdir mengizinkan
Am          G
Inginku kembali padamu
    C           G
Meneruskan cinta yang lalu
  F               G       C
Kerana kau yang aku sayangi

Chorus
G                   C
Akan kusimpan kenangan cinta kita
         F          G      C
Yang tak akan terpadam selamanya
      G              Am
Kehangatan cintamu masih aku terasa
        F         G          C
Seperti baru semalam kita berpisah

Verse 3
Am           Em
Tangisan sedu di hatiku
Am          G
Menahan kepedihan ini
    C           G
Sendiri aku mengenangkanmu
   F                G       C
Hanya engkau yang aku sayangi

Guitar Solo
Am / Em / F / G /
Am / G / F / G /
C / C //

*Ulang Chorus 3x - akhiri dengan

        F         G          C     / F / G / C //
Seperti baru semalam kita berpisah

End

No comments:

Post a Comment