JTX1000

Cari Kod Lagu

Gersang - Suratan Takdir

Intro:
C   G   F   C
C   G   F   G
C

   C
   Kesukaran melafazkan
G
   Pengucapan perpisahan
F                C
   Kepada yang setia

   C
   Tapi terpaksa kulakukan
G
   Kerna aku tidak mahu
F           G      C
   Terus berpura-pura

   C            G
   Usahlah ku disalahkan
      Am             F
   Terjadinya perpisahan ini
   C     G        C    G
   Itu suratan takdir

   C                G
   Tak terlintas di hati ini
     Am               F
   Untuk aku jatuh cinta lagi
   C       G               C
   Tapi takdir yang menentukan

   C
   Memang pernah ku berjanji
G
   Kau yang pertama dan terakhir
F               C
   Tetapi aku memungkiri

   C
   Tidak dapat ku terima
G
   Dua cinta di dalam hati
F         G        C
   Maafkanlah ku sayang

   C            G
   Usahlah ku disalahkan
      Am             F
   Terjadinya perpisahan ini
   C     G        C    G
   Itu suratan takdir

   C                G
   Tak terlintas di hati ini
     Am               F
   Untuk aku jatuh cinta lagi
   C       G               C    D
   Tapi takdir yang menentukan

**up chord until fade

   D            A
   Usahlah ku disalahkan
      Bm             G
   Terjadinya perpisahan ini
   D     A        D    A
   Itu suratan takdir

   D                A
   Tak terlintas di hati ini
     Bm               G
   Untuk aku jatuh cinta lagi
   D       A               D    E
   Tapi takdir yang menentukan

   E            B...
   Usahlah ku disalahkan...

End

No comments:

Post a Comment