JTX1000

Cari Kod Lagu

Azie - Pelamin Anganku Musnah

CHORD CADANGAN (Key chord:Dm)

Intro: 

   Dm               C
   Masih lagi tidak terlewat
     A#       Dm
   Untuk aku ucap tahniah
   Gm        A
   Di atas kehadirannya
            Dm
   Menggantikan aku

   C           Dm
   Pastinya oh hidupmu
   A#     Gm        A
   Akan lebih bermakna
   C        Dm
   Dan aku usah kau kenang
   A#                   A
   Walau kita pernah berkasihan  

   Dm        C
   Maafkan diriku ini
      A#         Dm
   Kerna tidak hadirkan diri
      Gm        A
   Di sewaktu hari
           Dm
   Persandinganmu

   C          Dm
   Adakah kau ingin lihat
       A#       Gm     A
   Air mata ini berguguran
   C         Dm
   Puaslah hatimu kini
     A#      Gm    A           Dm
   Memainkan perasaanku selama ini
  
   F          C
   Masihkah dengan janjimu
    A                 Dm
   Apapun jadi akulah pilihanmu
      Gm            C             Dm
   Engkau sanggup hapusi cinta yg lalu
   F             C
   Ku angankan pelamin indah
     A           Dm
   Untuk kita berdua singgah
     A#            A
   Sayangnya semua musnah

 Dm                          C
   Kau buat malamku jadi gerhana
                        A#
   Dan hidupku tiada maknanya
                                 A
   Hanya bernyawa namun tak bermaya
C                            F
   Terkadang aku merasa menyesal
                       Gm
   Kerna telah sehabis daya
                    A
   Aku cinta dirimu oh kasih
                        Dm
   Akhirnya aku sendiri tersisih

     Gm              A
   Bisa sungguh luka ini
                  Dm
   Walau tak berdarah

End

No comments:

Post a Comment