JTX1000

Cari Kod Lagu

BPR - Aku Hanya Serangga

Intro:

Am
Mengapa aku
G                              C
Tak dapar melupakanmu
G                   C
Antara perjalanan
E                              Am
Suci menangkap waktu
E                         Am
Membuat aku rindu
E                         Am
Membuat aku rindu...  

Bukannya aku
G                              C
Tewas dalam perjuangan
G                   C
Membelai impian
E                     Am
Sebentar tadi aku
E                      Am
Lihat sinar matamu
E                      Am
Lihat sinar matamu...  

F                    G               Am
Meronai garis-garis kesetiaan
F            G
Semakin kelam
                 E
Dan amat panjang
           Dm                                Am
Bagaimana aku hendak melupakanmu
               Dm            G
Dalam keheningan pagi
                E
Sering bertemu...  

F                  G                 Am
Untuk esok biarlah ia berlalu
F                    G              E
Lantas membuang mata fikirku
           Dm                                     Am
Dan kenangan begitu payah melupakanmu
          Dm
Mungkin untuk
    G              E
Selama-lamanya...  

Am
Gantilah aku
G                         C
Pengingat yang setia
G                    C
Setekah aku tahu
E                         Am
Aku hanya serangga
E                        Am
Di taman belantara
E                        Am
Di taman belantara...

End

No comments:

Post a Comment